Σεμινάριο Search Engine Optimization (SEO)

Βελτιστοποίηση του Website για τις Μηχανές Αναζήτησης

Η τεχνική να αναρριχηθείτε  στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

  • Πόσο σας στοίχισε να τυπώσετε τις κάρτες για την επιχείρησή σας ή την μπροσούρα ή το φυλλάδιό σας;
  • Διαβάσατε προσεκτικά και διορθώσατε τα κείμενά σας πριν τα στείλετε για εκτύπωση;
  • Κάνατε το ίδιο ή αναθέσατε σε κάποιον ειδικό να το κάνει για το Web Site σας;  
  • Θα σχεδιάζατε και θα τυπώνατε όλες αυτές τις κάρτες και τις μπροσούρες και μετά θα τις αφήνατε να σκονίζονται πάνω σε κάποιο ράφι;

Βεβαίως και όχι !!!

Αγνοώντας λοιπόν το SEO κάνετε το αντίστοιχο με το εντυπωσιακό καινούργιο Site σας.

Ένα Site που θα μπορούσε να προβληθεί σε χιλιάδες δυνητικούς πελάτες θα το αφήσετε στην διακριτική ευχέρεια της Google να το ταξινομήσει ?

Το SEO λοιπόν είναι η τεχνική που χρησιμοποιούμε ώστε να κάνουμε το site μας να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα των οργανικών αναζητήσεων των χρηστών σε σχέση με τις λέξεις – κλειδιά  που μας ενδιαφέρουν.

Το SEO ανάβει τα φώτα στην βιτρίνα των πωλήσεών σας.

Σκεφτείτε το.
Το Website σας είναι ο τέλειος υπάλληλός σας. Δουλεύει 7 μέρες την βδομάδα, όλο τον χρόνο, δεν αρρωσταίνει ποτέ ούτε αργεί να πάει στην δουλειά του. Κάνει ότι του έχετε πει να κάνει, δημιουργεί πωλήσεις και leads και λειτουργεί “ρολόι”.
Το SEO λοιπόν συγκεντρώνει την προσοχή και δίνει έμφαση στο Website σας.

Το SEO επηρεάζει τον κύκλο Έρευνας / Αγοράς.

Θα αυξήσει τις πωλήσεις σας χωρίς να αυξάνει αναλογικά το κόστος marketing με αποτέλεσμα την δημιουργία αυξημένων κερδών με την πάροδο του χρόνου. Είναι ένας μαγνήτης ευκαιριών ελκύοντας τους πιθανούς αγοραστές εκείνη ακριβώς την κρίσιμη στιγμή της ανάγκης για αγορά.

Το SEO δεν είναι μόνο ένα SEO friendly CMS.

Μη γελιέστε.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ως τώρα ότι το SEO δεν είναι μόνο κώδικας. Η Google δεν ψάχνει μόνο τον κώδικα, ψάχνει για περιεχόμενο!!!

Μάθετε τις σπουδαιότερες μεθόδους και τεχνικές ώστε να καταφέρετε να τοποθετήσετε το Site σας στην πρώτη σελίδα των SERPs (Search Engine Result Pages – Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης).

Στην διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιάζουμε:

  • Τον ρόλο και την λειτουργία των μηχανών αναζήτησης.
  • Τα κίνητρα και οι προσδοκίες των χρηστών που κάνουν αναζητήσεις.
  • Έρευνα και ανάλυση των ανταγωνιστικών sites.
  • Τα εργαλεία και τον τρόπο έρευνας & επιλογής των επιθυμητών λέξεων / φράσεων κλειδιών αναλόγως των αποτελεσμάτων που προσδοκούμε.
  • Τον ρόλο του περιεχομένου και βασικά ζητήματα κατά την σύνταξή του που επιδρούν σημαντικά στα SERPs.
  • Best practices για συχνότητες εμφάνισης keywords, διαχείριση των bots των μηχανών, Google Search Console και πολλά άλλα εργαλεία και μεθόδους.
  • Τον έλεγχο των κειμένων που εμφανίζονται στις αναζητήσεις και στα Social Media
  • On Page και Off Page Optimization τεχνικές.
  • Αρχιτεκτονική – Στρατηγικές.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Σε επαγγελματίες που επιθυμούν να πετύχουν καλύτερες ταξινομήσεις στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών είτε για το δικό τους Website είτε για τους πελάτες τους.
  • Σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργούν και να διαχειρίζονται περιεχόμενο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
  • Σε όσους προγραμματίζουν ή και διαχειρίζονται το περιεχόμενο του Website της επιχείρησής τους ή πελατών τους.
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο marketing / advertising.
  • Σε όσους έχουν ήδη ξεκινήσει ένα Blog / Website /e-Shop και θέλουν να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και τεχνικές.
  • Σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους με την δημιουργία / διαχείριση περιεχομένου σε Blogs, Websites, Social Media, e-Shops κλπ.
  • Σε φοιτητές – σπουδαστές.

 

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ

Γνώση Αγγλικής γλώσσας (για ορολογία)
(Επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη βασική γνώση προγραμματισμού ή HTML)

Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Χρήστος Φίλος είναι Οικονομολόγος, Software Developer με διεθνείς πιστοποιήσεις, CPA, Google και με δράση που ξεκινάει από το 1989.

Είναι συνιδρυτής στην εταιρεία ActOnline (www.actonline.gr), που δραστηριοποιείται στο e-Marketing, Advertising, Web Design, Training & e-Business Consulting..

Βρίσκεται στον χώρο της διαφήμισης από το 1995 ως ιδρυτής της Onyx Pre Press – Digital Press. Έχει συνεργαστεί με σημαντικές διαφημιστικές βιομηχανικές επιχειρήσεις αλλά και τράπεζες όπου έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει πλήθος τεχνικών και διαφημιστικών projects. (Ενδεικτικά αναφέρονται: Σκλαβενίτης, Express Publishing, SOULIS ΑΒΕΕ, ΕΛΑΙΣ, Τράπεζα Πειραιώς, Proton Bank, ING, BNP Baribas, Cetelem Bank κλπ).

Ήταν μέλος της ελληνικής αποστολής του ΕΚΤ στο ευρωπαϊκό forum μεταφοράς τεχνογνωσίας Internet στην Lille – Γαλλία το 2001, είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ και εισηγητής σε σεμινάρια Οικονομικών & Πληροφορικής.